I. ZAKRES CZYNNOŚCI I OBOWIĄZKÓW:
- Wykonywanie czynności z należytą starannością i zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- Monitorowanie sygnałów lokalnych systemów: nadzoru wizyjnego oraz alarmowego znajdujących się w obiekcie wraz z bieżącą konserwacją tych systemów. Obiekt Centrum Kształcenia Ustawicznego jest wyposażony w system nadzoru wizyjnego (kamery) z funkcją zapisu na dysk rejestratora oraz system alarmowy z czujkami ruchu.
- Nieopuszczanie stanowiska monitorowania bez uzasadnionej potrzeby.
- Pełna znajomość topografii chronionych obiektów – rozkładu pomieszczeń, wyjść, dróg ewakuacyjnych, itp.
- Znajomość rozmieszczenia i umiejętność obsługi głównych wyłączników prądu, instalacji i sprzętu ppoż. oraz zaworów wodnych.
- Zapalanie i gaszenie świateł nocnych zewnętrznych i wewnątrz obiektów w zależności od potrzeb.
- Sprawdzanie i w razie potrzeby zamykanie okien w pomieszczeniach CKU oraz wygaszanie zbędnego oświetlenia
- Przyjmowanie i wydawanie kluczy dla najemców i pracowników oraz innych wskazanych osób.
- Sporządzanie miesięcznych zestawień dotyczących wynajmu na podstawie książki wydawania kluczy.
- Nadzorowanie w czasie zjazdów parkingu w celu zapewnienia drożności dróg ewakuacyjnych oraz możliwości dojazdu służb ratunkowych.
- Prowadzenie dziennika wykonywania ochrony oraz na polecenie Dyrektora CKU innej dokumentacji dotyczącej ochranianego obiektu.
- Fizyczne zabezpieczenie terenu i własności CKU przed przedostaniem się na chroniony obszar osób nieuprawnionych do wstępu i przebywania, a w przypadkach uzasadnionych podejrzeniem popełnienia przez te osoby przestępstwa, wykroczenia lub innej szkody, ujęcia ich i przetrzymania celem niezwłocznego przekazania tych osób Policji lub innym uprawnionym organom z równoczesnym powiadomieniem Dyrektora CKU.
- Konwojowanie wartości pieniężnych w terminach uzgodnionych wcześniej z zamawiającym (co najmniej 2 razy w ciągu miesiąca).
- Kontrolowanie uprawnień osób do wstępu, przebywania na terenie CKU oraz trybu opuszczania tego terenu. Kierowanie interesantów CKU do odpowiednich komórek, pomieszczeń lub pracowników.
- Sprawowanie kontroli nad legalnością wynoszenia z obiektów sprzętu i materiałów będących własnością CKU.
- Stała, aktywna obserwacja osób wchodzących i wychodzących z budynków
- Bezzwłoczne powiadamianie Dyrektora CKU o zdarzeniach przestępczych, wykroczeniach lub innych szkodach zaistniałych na terenie obiektu
- Patrolowanie i obchód terenu podlegającego ochronie co najmniej raz w ciągu 2 godzin. W czasie zjazdów słuchaczy CKU patrolowanie korytarzy oraz innych pomieszczeń, w których gromadzą się słuchacze.
- Doraźna pomoc służbom CKU w zakresie utrzymania porządku, np. odśnieżania, grabienia liści, itp. Odśnieżanie przejść i dojść w godzinach 15:00 – 7:00 oraz w dniach, w których CKU nie pracuje.
- Wykonawca wyposaży pracowników ochrony, realizujących zadania ochronne, dozorujące i nadzorujące w odpowiednie środki ochrony osobistej, obrony i łączności, zgodnie z wymaganiami obowiązujących w tym zakresie przepisów.
- Wykonawca zapewni dojazd własnej grupy interwencyjnej w przypadkach wystąpienia zdarzeń o charakterze przestępczym, klęsk żywiołowych lub pożaru. Czas dojazdu grupy interwencyjnej do obiektu CKU nie może przekroczyć 15 minut.
- Wykonawca zapewni wykonywanie innych nie wymienionych wyżej czynności, które są niezbędne dla dobra chronionego obiektu.
II. CZAS OCHRONY I ILOŚĆ PRACOWNIKÓW:
- Czynności wchodzące w zakres ochrony wykonywane będą całodobowo przez 7 dni w tygodniu.
- Wymagana ilość pracowników ochrony – codziennie 1 (jeden).
- W dniach zjazdów weekendowych słuchaczy, w godz. 7:00 – 15:00 wymagane jest pełnienie służby przez dwóch pracowników ochrony. Zjazdy odbywają się przeciętnie co dwa tygodnie (średnio 20 dwudniowych zjazdów w ciągu roku).
- W czasie trwania imprez okolicznościowych, np. targi pracy, forum gospodarcze, konferencje, itp. – wzmocnienie ochrony na czas trwania imprezy do co najmniej 2 pracowników.
III. DOKUMENTY WYMAGANE W OFERCIE:
- Oferta powinna zawierać co najmniej nw. elementy:
– pieczątka firmowa,
– data sporządzenia,
– nazwa, adres siedziby wykonawcy, numer telefonu, e-mail, numer NIP,
– cena ryczałtowa netto i brutto za 1 miesiąc ochrony,
– czytelny podpis upoważnionego przedstawiciela wykonawcy.
2. Do oferty należy załączyć:
a) oryginał lub kserokopia poświadczona przez Wykonawcę aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik nr 1 do oferty)
– w przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot,
b) oryginał lub kserokopia poświadczona przez Wykonawcę aktualnej koncesji uprawniającej do świadczenia usług ochrony osób i mienia na terenie Rzeczpospolitej Polskiej wydana przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji, udzielona według wymogów obowiązującej ustawy o ochronie osób i mienia,
c) oryginał lub kserokopia poświadczona przez Wykonawcę polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie ochrony osób i mienia na kwotę co najmniej 1.000.000,00 złotych,
d) wykaz co najmniej 1 osoby wpisanej na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej (posiadającej uprawnienia kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej) nadzorującej i kontrolującej pracę pracowników ochrony fizycznej oraz wykaz co najmniej 5 osób posiadających kwalifikacje i uprawnienia lub które przeszły stosowne szkolenia w zakresie ochrony osób i mienia,
e) wykazy powinny zawierać co najmniej imię i nazwisko oraz numery legitymacji. Do wykazów należy załączyć poświadczoną za zgodność z oryginałem kserokopię legitymacji kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej nadzorującego i kontrolującego pracę pracowników ochrony fizycznej,
f) oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik nr 2 do oferty)
g) pisemne oświadczenie o akceptacji warunków umowy (Załącznik nr 3 do oferty).
Wszystkie załączniki oraz Wzór umowy są dostępne z podanych wyżej linków oraz codziennie w sekretariacie CKU od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 – 15.00.
Dokumenty mogą być składane w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
IV. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
Rozpoczęcie – 01 stycznia 2015 roku.
Zakończenie – 31 grudnia 2015 roku.
V. Kryterium oceny ofert:
100% – cena.
VI. POZOSTAŁE INFORMACJE:
- Osoba do kontaktu: Kierownik Administracyjno-Gospodarczy w godz. od 8:00-15:00 od poniedziałku do piątku, tel. 041 265 34 67 w. 105.
- Miejsce wykonywania usług ochrony: Centrum Kształcenia Ustawicznego, ul. Sandomierska 26A, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski.
- Adres do składania ofert: Centrum Kształcenia Ustawicznego w Ostrowcu Św., ul. Sandomierska 26A, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski.
- Oferty prosimy składać za pośrednictwem poczty, kuriera lub też dostarczyć osobiście w zapieczętowanych kopertach z napisem „Ochrona CKU – 2015r.”
- Termin składania ofert upływa z dniem 03.12.2014r. o godz. 15:00 W przypadku przesłania oferty pocztą lub kurierem liczy się data wpływu do CKU.
- Cena ofertowa netto nie może przekroczyć równowartości w złotych 30.000 Euro.
- Oferty o równowartości w złotych powyżej 30.000 Euro, nie zawierające wszystkich wymaganych dokumentów wymienionych w pkt. III lub przekraczające kwotę jaką zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia nie będą rozpatrywane.
Kwota, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia zostanie podana w dniu otwarcia ofert.
8. Oferty złożone po terminie będą zwrócone wykonawcy bez otwierania.
9. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Centrum Kształcenia Ustawicznego w Ostrowcu Świętokrzyskim przy ul. Sandomierskiej 26A w dniu 04.12.2014r. o godz. 10:00.
10. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
11. O wynikach oceny ofert CKU poinformuje na swojej stronie internetowej www.ckuostrowiec.pl oraz poszczególnych oferentów – za pośrednictwem poczty elektronicznej.
12. Zamawiający zastrzega sobie możliwość prowadzenia negocjacji w celu ustalenia ostatecznej ceny, z wybranymi wykonawcami, którzy złożyli oferty zawierające taką samą najniższą cenę oraz spełniają wymagania zawarte w niniejszym zaproszeniu.
13. Realizacja zamówienia zostanie zlecona wykonawcy, który zaoferował ostatecznie najkorzystniejsze warunki realizacji zamówienia i przyjął wymagania określone w zaproszeniu do składania ofert oraz zaakceptował warunki umowy.
14. Wybrany wykonawca będzie zobowiązany przed zawarciem umowy do przedstawienia oryginałów koncesji, dokumentu ubezpieczenia oraz legitymacji kwalifikowanego pracownika ochrony – do wglądu.
VII. Zastrzeżenie prawne.
- Zamawiający – Centrum Kształcenia Ustawicznego w Ostrowcu Świętokrzyskim, oświadcza i informuje, że niniejsze zaproszenie ma wyłącznie charakter sondażu rynku pod kątem wyboru oferty najkorzystniejszej pod względem cenowym.
- Złożenie oferty nie stwarza po stronie wykonawcy roszczenia względem Centrum Kształcenia Ustawicznego w Ostrowcu Świętokrzyskim i jego następców prawnych o zawarcie umowy.